VERZENDGEGEVENS
Bij OutdoorHeld® is een van onze belangrijkste doelen om ons te richten op hoogwaardige en veilige verzendopties - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen tot ze thuis met hun geliefden van onze producten kunnen genieten.
WAT KOST VERZENDEN?
We zijn er trots op dat we gratis verzending kunnen bieden aan al onze klanten in Nederland en België - zonder minimale bestelwaarde.
WAAR IS MIJN PAKKET?
Nadat je pakket is ingepakt, wordt het overgedragen aan ons verzendbedrijf en ontvang je een e-mail met een trackingnummer, zodat je de locatie van je pakket op elk moment live kunt volgen.
WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?
In bepaalde gevallen hebben onze verzendpartners DHL en Post NL 1-3 werkdagen nodig om de locatie van het pakket bij te werken (steeds vaker op zon- en feestdagen). We vragen om je begrip en geduld in deze gevallen. Als je tracking na 5 werkdagen nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
IK HEB VERKEERDE ADRESGEGEVENS INGEVOERD BIJ HET AFREKENEN, WAT NU?
Neem onmiddellijk contact met ons op via e-mail (info@outdoorheld.nl)/contactformulier en laat ons je juiste afleveradres weten. Zolang je pakket nog niet is verzonden, kunnen we je adresgegevens achteraf eenvoudig wijzigen en zullen we ons best doen om dat zo snel mogelijk te doen.
Als het pakket echter eenmaal is verzonden, kunnen we de aflevergegevens helaas niet meer wijzigen, omdat deze al zijn doorgegeven aan onze verzendpartners.
We raden je daarom sterk aan om alle gegevens/adressen te controleren voordat je je bestelling afrondt om vertragingen of problemen met de levering te voorkomen. We raden je ook aan om te reageren op en gebruik te maken van bezorgingse-mails/bezorgingsberichten/afhalen van het pakket bij Pick Up Shops (als je niet thuis bent op het moment van bezorging).
NAAR WELKE LANDEN VERZENDEN JULLIE GOEDEREN?
We verzenden onze producten wereldwijd.
We bieden gratis verzending zonder minimale bestelwaarde naar Nederland en België. Meer landen met gratis verzending volgen binnenkort.
_________________
Als je nog andere vragen hebt (over producten, verzending, bestelling, enz.), kun je ons altijd een bericht sturen onder het menu-item "Contact" & onze klantenservice zal je vraag zo snel mogelijk persoonlijk behandelen!